reklama

agresivny "podnikatelia" na cestach

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

topky.sk mám čím ďaľej tým radšej! zasa som si prečítal článok s tematikou agresivny podnikatel na ceste s názvom "Ďaľší postrach dialnic, zablokoval kamion zbil vodica". Veľmi rád by som stretol týchto pseodoslušných ludí píšucich tieto články. Nehovorím o konkrétnych situáciách, pretože som nebol ich účastníkom, na rozdiel od redaktorov topiek, ktorí o tom píšu dôverne ako keby to urobili im! Prezumpcia neviny im nehoroví nič, veď na vine môže byt len podnikateľ, lebo ma veľké auto...Rád by som uviedol na spravnu mieru fakt že žijeme v KAPITALIZME a aj v Amerike, a západnej Európe existujú PODNIKATELIA čo majú veľké autá. Veď o to v kapitalizme ide-maximalizovať svoj zisk. A keďže na svete existuje konečné množstvo peňazí, vždy je to na úkor niekoho, konkrétne väčšiny. Takže pre tých ktorí v 89 zvonili ako besný, toto je realita kapitalizmu. Keď sa Vám to nepáči, existuje tu aj Kuba, Vietnam, Severná Kórea a Čína. DOVIDENIA. Teraz k vodičom. Vodičský preukaz mám 7 rokov a nazajdených mám okolo 400 000 km. Nehovorím že je to svetový rekord, ale evidentne vyťahujem auto aj v iné dni ako štátne sviatky. Priemerne to vychádza na 57 000 km ročne +-. Tí čo často jazdíte, viete že najnebezpečnejší vodiči štandartne nie sú tí čo idú rýchlo, ale tí čo idú zle. Napríklad v Nemecku máte na veľkej časti dialničných úsekov neobmedzenú rýchlosť. Predstavte si že idete už len 160-180 a niekto Vám vlezie do cesty keď ste od neho 50m bez znamení o zmene smeru jazdy-inak povedané bez blinkru. Rýchlosť 160-180 km/h dosiahnete dnes takmer na akomkoľvek aute, ale spomaliť v tej rýchlosti na 90-100km/h už však neviete na každom aute... Takže ten kto toto urobí, ohrzuje predovšetkým vodičov na finančne bežne dostupných automobiloch. Ledva zabrztíte auto a keď ste natoľko drzí, že si dovolíte zatrúbiť na vodiča, on Vám ukáže zdvihnutý prostredník otvoreného okna a potom ide tak, aby Vás čo najdlhšie blokoval. Toto hovorím z vlastnej skúsenosti. O niekoľko kilometrov som zastal na čerpacej stanici a zhodou náhod tam asi po 5tich minútach prišiel aj daný šofér kamiónu. Vzhľadom na české ŠPZ som sa ho opýtal na čo má spätné zrkadlo a prečo keď už mi vliezol do cesty, namiesto 2 zasvietení výstražným trojuhoníkom na znamenie ospravedlnenie-veď stať sa môže každému, mi ukázal "fuckera"? Povedal mi že čo sa starám a nech ťahám do p... Tak toto bol moment, ktorý som takmer nezvládol a takmer som mu jednu výchovnú facku dal. Keby som to urobil a niekto by ma pristihol, tak by sa písalo na topkách že agresívny podnikateľ na špeciálne upravenom bugatti, ktoré išlo rychlosťou 980km/h v odstavnom pruhu rotačným guľometom napadol nič netušiaceho mierumilovného vodiča kamiónu, ktorý sa mu ospraveňoval a chcej ho odškodniť aj domom v ktorom býva! Ďalšia vec na ktorú by som na topky.sk chcel upozorniť je fakt, že podnikateľ je j živnostník, ktorý nedosahuje ani oficiálnu priemernú mesačnú mzdu a nie vždy je to bohatší bratranec Billa Gatesa.

Andy Miklas

Andy Miklas

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzhľadom k mojej nedokonalosti si dovolím komentovať iba témy, ktoré reálne poznám a ku ktorým mám podložené skúsenosti alebo vzdelanie. Politika( FPVMV na UMB v BB, práca počas štúdia v NRSR, medzitým ďalšie odborné činnosti), história, filozofia, sociológia, priamo súvisiace s ukončeným vzdelaním, právo (štúdium+rodinné zázemie), gastronómia (5 rokov podnikania a pracovania v obore, kurzy, školenia). Za pochopenie ĎAKUJEM :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu